Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2008 16:08 - Историйка / изровена в нета/
Автор: desonnac Категория: Изкуство   
Прочетен: 1126 Коментари: 1 Гласове:
0



Това е история за едно момче,което отчаяно търсило своята половинка,но когато решил,че я е открил - тя не била за него.

Защото тя била прекрасна и единственна принцеса.

Плакал,вече кървави сълзи започнали да излизат от очите му,но въпреки това не се отказвал.

Просто искал един,единствен знак от Господ.

imageГоспод му се явил, и рекъл:

Сине, толкова ли е силна любовта ти към нея, че дори ангелите плачат за теб? image

А той отвърнал:

Господи, моята любов към нея няма граници, бих прекосил планини, морета и океани, бих свалил всички звезди за нея......

imageГоспод отвърнал:

Твоето сърце е влюбено сине, но твоята душа е изгубена. Намери душата си, и ще намериш любовта си!

Момчето рекло:

Господи! Аз искам само нея! Нейните устни image, очите и image, сърцето и image.

imageГоспод повторил:

Сине, аз съм този, който е в сърцето ти, ала как мислиш дали си влюбен?

Момчето казало:

Господи, вземи ми половината живот, но моляте не ми отнемай само момичето на моите мечти.

 

Господи ако пожелаеш двете си очи ще избода за нея, ръцете ще си отрежа,във ада ще горя,но Господи позволи ми един единствен миг със нея.

 

Ще плача,сълзи неще останат в очите ми,думи неще имам вече,сърцето ще гори,ала само устните си ще запазя за последния си миг със нея!

 

Господ се разплакал, никога небил чувал толкова красиви думи за едно момиче, та той с една дума живота си бил дал за нея!

imageГоспод истрил сълзите си и рекъл:

Сине надявам се,че това не са просто думи,а любов,защото:

Ти дарявам слънцето image, да я грееш - когато и е студено.

Луната image, да я пази когато спи,.

Звездите image, така че винаги когато тя погледне към тях да знае, че има някой който я обича.

Сине, всичко ти дадох,но немога любовта и.

Момчето казало:

 Господи,благодаря ти,но неискам чудесата ти,а любовта и.

Господи,това не са думи,а чувства и ще ти го докажа,защото такава любов небива да умира!Тя се брои на пръсти.

Момчето поело дълбок дъх и насочило ножа към сърцето си , точно там кадето изпитвал онази изпепеляваща любов към нея.

Той забил ножа в сърцето сиimage и умрял.Ала нещо се случило с него на сутринта, той се сабудил и видял,че точно там където забил ножа си, пишело със издълбани букви до сърцето: ОБИЧАМ.

Момчето се оплашило до смърт,и незнаел какво да прави,питал се какъв може да бъде този знак от Господ.

В същият момент някой почукал на вратата,но той непомръдвал,защото бил адски изплашен.

Но нещо извикало:

 Отвори. Аз съм.

Той извикал:

Коя си ти? Какво искаш?

А момичето рекло:

Аз съм тази която осъзна, че един човек я обича, че един човек наистина я цени. Отвори моляте, дано не е твърде късно да се върна при теб. Моля те отвори ми, ако е толкова трудно да простиш,ще истрия сълзите си и ще си отида завинаги.

Момчето чуло гласа на момичето и веднага разбрал коя е,и веднага излезнал навън,защото невярвал на ушите си.

Вън валяло, облаците се съдиралиimage, толкова силно валяло и гърмяло, ала момчето си спомнило, че Господ му дарил всичко, и казал: "Не се бой ела!" Момчето се доближило и без да губи миг повече хванал момичето за ръката image и казал ОБИЧАМ ТЕ.

В този момент се случило нещо невиждано досега, мрак погълнал тишината image, светкавиците съдирали небетоimage,image, а вятъра толкова силенimage image, че разкопчал дрехите им, и момчето видяло, че точно на същото място, кадето на него пишело ОБИЧАМ, на нея пишело ТЕ, тогава момчето разбрало какъв е бил този знак.

Момичето неиздържала вече и го целунала с толкова искрена, чиста и нежна целувка, че дори ангелите им завидяли на тяхната любов. Този белег останал до края на живота им, дори в гроба си били заедно,защото си обещали ОБИЧАМ ТЕ,да остане свързано завинаги



Тагове:   Нета,


Гласувай:
0



1. viki11 - :)
17.05.2008 23:20
Това е една много красива легенда. Нещо като Ромео и Жулиета без смърт накрая, с щастлив край.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1374444
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930