Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2008 22:40 - Бяла дъска
Автор: desonnac Категория: Тя и той   
Прочетен: 1310 Коментари: 4 Гласове:
0



Смешно е...
.
.
.
През последните 13 месеца, мислих
и слушах...
Та взех че си записах...
Една чиста, бяла дъска...
После записах още малко,
пак
и пак
и пак...
И си записвах какво ставаше, 
какво откривах за теб, 
какво тепърва се сещах и си сповнях...


Сега седях пред проклетата дъска,
зяпайки я празно...
Разбирам колко съм грешал,
как съм се губил в самотата,
тази лудост на сърцето...


Ядно прехапвам устни,
и се проклинам...
пак,
отново...

Двете ми години...
прекарани в летаргия,
хрисимо отчаяние и болка...

Най- значимите ми години,
самият ми живот...

Ха... животът ми на една дъска...
Колко жалък, прост и незначителен изглежда...
почти е смешно,
почти...

Изтривам отдавна засъхналия маркер
с нещо на границата на болката...

Вече цялата блести,
пак чиста, бяла...
Време е да я започна отново...
време е пак да я изпиша, 
потънал в самотата,
в летаргия на буден сън,
в полу- съзнателни мисли за теб...



Тагове:   дъска,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - sisi
27.09.2008 22:55
tajno.... mnogo tajno, razstroi me..
цитирай
2. viki11 - Аз си мисля, че не трябва да е тъжно. ...
28.09.2008 01:23
Аз си мисля, че не трябва да е тъжно. Лъч надежда.
Малко е тъжно, че болката те е измъчила, но е за добро. Всички се учим, и , повярвай ми, всички по този начин. Колкото по-важни са уроците, които научаваме, и колкото ние сме по-важни, толкова повече боли. Не се стига лесно нависоко. Нависоко в духовната йерархия.
Това е бил период на грешки, които са те довели до едно извисяване, и са ти дали ценни уроци, които вече знаеш, и няма да се връщаш никога назад. Просто това е пътят на ученето.
Друг път, може би, ще бъдеш по-търпелив, когато съдбата ти праща уроци. А ние трябва да се размърдаме и да ги решим, не да се отчайваме.
Понякога решението е много просто, но не го виждаме, защото очите ни не виждат още.
Мисля, че трябва да те поздравя, като слушам тази изповед. Дано запомниш уроците и ги осмислиш правилно, за да може по-пълноценно да ги усвоиш. Трябва да се разбираме, и да разбираме живота.
цитирай
3. viki11 - Учудвам се, че има човек, който т...
28.09.2008 01:24
Учудвам се, че има човек, който толкова всецяло да се отдаде на някого.
Но и аз съм от този отбор. ;)
цитирай
4. анонимен - sisi
28.09.2008 10:26
kam viki11...za6to te u4udva , 4e ima takiva hora otdadeni tolkova mnogo na nqkogo... moje6 da obi4a6 nqkogo cql jivot nali...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1374490
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930