Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2008 17:48 - Лампата е огасена. 3- Халюцинаций.
Автор: desonnac Категория: Тя и той   
Прочетен: 473 Коментари: 0 Гласове:
1



Нощта настъпва.
Пак се оказвам тук- не ми се спи. Няма какво да правя и просто лежа.
Спомени ме посещават от време на време, но през по- голямата част от нощта е тихо, в ума ми не върлуват мисли, като разбойници опожаряващи градче. Просто тишина, но дори тази тишина измъчва.
Изведнъж се чува шепот, от който подскачам, оглеждам се наоколо- няма никой, но шепота все още се чува.
Обръщам се и се стряскам- ти стойш пред мен и шепнеш- няма други звуци, а не те чувам. 
Започваш да говориш по- силно и вече те чувам, отварям уста, за да отговоря, но изведнъж се появява двор, седя да теб на пейка. Вече не говориш, просто си седим, Слънцето грее и се протягам към теб.
Спомена избледнява, замъглява се и става тъмно... не, всичко е бяло, заслепява ме някаква светлина- това е слънцето.
Пак седя, но не е дървена пейка, този път е седалка. Очите ми свикват със светлината и мога да фокусирам- пак си пред мен, в някакъв автобус сме, не прекалено е малко за автобус...
Навън има поле, зеленина навсякъде, красиво е.
"Как спа?
Ха. Трябва да ти разкажа една много смешна история."

Започвам разказа но се чува писък, не, не е писък, по скоро звънене.
Пак става тъмно, сутрин е и телефона звъни.
Време е да отида на училище...



Тагове:   огасена,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1375438
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930