Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2009 22:10 - Приеми страданията с радост
Автор: desonnac Категория: Други   
Прочетен: 1034 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
.

Един стар свещеник, около шестдесет-шестдесет и пет годишен, ми разправяше следната своя опитност: 

В първите години на живота си аз не обичах страданията и по всякакъв начин се стараех да ги избягвам. Обаче, каквото и да правех, ставаше точно обратното: страданията все повече и повече се увеличаваха. 

Най-после аз си казах: слушай, приятелю, какво си видял ти, че бягаш от страданията? Отсега нататък ще дойдат истинските страдания! Приготви се да ги приемеш с радост и да ги носиш мъжки! 

От този момент аз обикнах страданията, но те взеха да се отдалечават от мене. Докато ги избягвах, те ме преследваха; щом престанах да ги избягвам, те ме напуснаха.


Питам какво лошо има в това, да страда човек? Какво лошо има в това, че някой ви казал някоя обидна дума? Защо трябва да страдате от това? Или защо трябва да се радвате, когато някой каже, че много ви обича, че е готов да даде живота си за вас? Кое е по-реално в тия два случая: обидните думи, които ви е казал някой, че ви мрази, или пък думите на този, който казва, че ви обича? И в двата случая вие чувате само думи. Едно е важно за вас, че при тия случаи вие проверявате следния важен закон за уравновесяване на енергиите в Природата: когато някой ви мрази, Разумната Природа ще изпрати друг, който ви обича; и обратно, когато някой ви обича, Разумната Природа ще изпрати друг, който ви мрази. Каже ли ви някой, че ви мрази, кажете си: “Аз се радвам за това, защото сега ще дойде този, който ме обича.” Каже ли ви някой, че ви обича, ще знаете, че след малко непременно ще дойде този, който ви мрази. Същото нещо се отнася и до другите области на Живота и науката. 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bogolubie - Момче, съгласна съм с теб с едно изключение,
16.09.2009 22:33
не разумната природа, а живият Бог е действаща сила във Вселената. Природата е сътворена от Бог и това, че има някакви закономерности в нея, не е нейна заслуга, а на самия Творец. Ако посадите растение и се грижите за него, то ще се развива, но ако не го засадите, ще умре. Голямата заслуга за неговото развитие е на Бога. В Библията е казано, че не е Бог, който сади и пои, но който прави да расте. Добре е човек да приема спокойно чуждите думи, но, когато са казани с дух, те имат голяма сила и волю неволю могат да убият човек или да го направят да полети. Словото е Бог - едно от проявленията на Бога. Много трудно се устоява на целенасочените думи.
цитирай
2. анонимен - az sm saglasna s teb. . . prorodata ...
17.09.2009 08:24
az sm saglasna s teb...prorodata uravnovesqva ne6tata...dosta postingi pro4etoh ..i mi haresaha mnogo
цитирай
3. mglishev - Звучи направо като Сенека :) Хар...
20.09.2009 16:20
Звучи направо като Сенека :) Харесва ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1375043
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930