Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2009 08:45 - Преди кафето
Автор: desonnac Категория: Тя и той   
Прочетен: 2572 Коментари: 7 Гласове:
1



.
.
.
.
Някога опитвали ли сте да съпоставите деня със същата дата миналата година?
Интересно ми е найстина, ако може някой да отговори.
Аз се опитвам да го правя всеки ден- само така можеш да разбереш точно колко са се променили нещата в живота ти.
За съжаление, не успявам да го направя всеки ден, всъщност, единственият ден, който мога да съпоставя със същата дата преди година е вчерашният- 21-05.
И може би днешния.
Не се изненадах да осъзная че нещата са противополжни тази година, спрямо миналата, но се  изненадах точно колко различно е всичко, само след една година.
За жалост, да навляза в подробности би ви оттегчило, затова само давам идея- една проста равносметка.
Тази година, денят ви по- добър ли е от миналата?
Трябва да отговорите на себе си.
Живота е прост- или искаш нещо или не.
Ако не ти харесва ситуацията и искаш да я промениш,
ами ако имаш "Защо", няма да имаш проблем с как.
Чувам много хора да се оплакват че живота им не става и т.н.
Ами да го промениш е лесно.
Да, лесно е.
Не се оправя само с едно действие, но се започва така.
За да разбереш дали живота ти върви на добре, просто трябва да видиш колко път си извървял и НАКЪДЕ.
Да смениш посоката е лесно ако искаш




Тагове:   AMV,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shaffi - добро утро с кафе...
22.05.2009 08:51
живота е хубав , когато се чувстваш пълноценен и обичан..желая ти по-добърден от вчерашния...усмивки
цитирай
2. анонимен - dobro utro mra4ni mi 4ove4e. . . . ti ...
22.05.2009 09:43
dobro utro mra4ni mi 4ove4e....ti me smaq.... az nepomnq v4era kakvo mi se e slu4ilo...ti minalata godina na sa6tiq den..... ama 4e mi e sme6no.... q go dai po vedro.... vij kakav hubav den e dnes..izlez i pii kafe.... i az hodq na edno bar4e... blizo do nas.... tam vinagi stava te4enie i poduhva lek vetrec ..i az si predstavq m , 4e sam na moreto..i mi stava edno leko i priqtno..
цитирай
3. viki11 - Е, ако говорим за необвързани и 16 ...
23.05.2009 20:05
Е, ако говорим за необвързани и 16 годишни, може би.
Отговорностите ограничават възможностите.
цитирай
4. viki11 - А твоят ден тази година колко е по...
23.05.2009 20:07
А твоят ден тази година колко е по-добър от миналата? Колко точно си по-доволен от себе си?
цитирай
5. desonnac - Ха...
23.05.2009 20:33
Ами, определено е по- различно от миналата година, но не е по- добре, а плачевно по- зле.
Като начало, миналата година беше по- весело.
цитирай
6. viki11 - Да, и около мен миналата година х...
26.05.2009 19:23
Да, и около мен миналата година хората се забавляваха, пък сега ги гледам, не щат. СИгурно е било в моя чест, да ми покажат, колко им е добре заедно. Сега са подпухнали някои, няма я онази закачка в очичките...
Колкото до мен, промяната, естествено, е ужасно голяма. Миналата година не бях инвалид, нямах 4 безплатни пътувания по страната, които не мога да осъществя и други разни... :)))
Не че е важно да го кажа, но да не излезе, че обсъждам само другите.
цитирай
7. viki11 - А другите вече и да ми се усмихват, ...
27.05.2009 14:53
А другите вече и да ми се усмихват, късно е. Влака си пътува. Остават закачливите погледи, които демонстративно набутваха в ежедневието ми, да не би да не ги забележа. Злоба ли е това! Да.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1373839
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930