Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2011 00:36 - Българи
Автор: desonnac Категория: Други   
Прочетен: 1097 Коментари: 0 Гласове:
2



Наместете се удобно на стола, запалете цигарка и прочетете.
Ако се засмеете в някой момент- спокойно.
Не сте лош човек- то найстина е смешно.

Стоил Павлов, 37
Чувстваш ли се беден? Бедни българи има едва 10% от населението. Аз не се чувствам беден, чувствам се недоволен от собствената си държава. Защото съм инвалид, а държавата не се грижи за мене. Нуждая се от операция на стойност двеста хиляди евро!
Но тази сума е невъзможна Не, вече е почти възможно. Прося от дванайсет години – пет във Виена и от седем съм тука. Деведесета година си направих операция за сто хиляди марки. Страдам от детски паралич. Целта на операцията, която ми предстои, е да си коригирам движенията, за да не падам. В момента съм на трийсет и седем години – представете си, ако стана на педесе, ако падна два пъти, щото сега падам по десет-петнайсет пъти на ден, ще си счупя всичко. Напълно здрав не мога да стана, целта на операцията е поне да спра да падам толкова много
Какви хора дават пари? Обикновено пенсионери. Дават ми хора, които очевидно нямат – от излишъка си. Който има, няма да ти даде, ще те подмине!
Имаш ли дом? Да, имам дом все още. Не живея на улицата, слава богу
Кога за последно беше на почивка? Аз всяка година ходя на почивка в Несебър. Седем години подред, всяко лято. Тук съм пред църквата, а там ме пускат вътре
Значи не си баш на почивка, а един вид работиш на морето? Това за мене не е работа – въпреки че и тука, и по света, това (просията – б.а.) е най-доходният бизнес, който може да си представиш. Едно хлапе на светофарите не пада под сто лева на ден, въпреки че за него остават само стотинки

Димитър Димов–Калеа, 49
Какво значи “калеа”? Калеа значи калеа, така де – “черен” на цигански
От колко време ровиш по кофите? Има вече към две години
Деца имаш ли? Имам син и дъщеря. Синът ми е в Германия. Има хубава жена и хубава кола, обаче не ми помага
Коя е най-скъпата вещ, която притежаваш? Каква свещ?!
Не “свещ” – вещ, нещо което ти е ценно и си го пазиш... Ми не знам, нямам нещо, дето да си го пазя. Каквото намеря по кофите, това е. Понякога намирам бакър, алумин, такиви работи, ама гледам да ги продам
Виждал ли си банкнота от сто лева? Не съм виждал. Аз съм неграмотен и не ги познавам много
Колко пари трябва да има човек, за да е богат? Ми то зависи от човека, ама поне хиляда лева
Просиш ли? Не прося, защото ме е срам
Ходил ли си някога на почивка? Бях веднъж на санаториум в Искрец. Бях болен и отидох там, ама те ме изкараха здрав

Велико Великов, 78
Кой си ти? До шейсет години бях Велико Димитров Ножаров, обаче се хванах с мутрите – Иван Костов, Богомил Бонев и педераса Соколов – и ми смениха името. Сега съдя моя кмет за туй. По документи съм Велико Димитров Великов от село Пирго, Русенско, но тука живея в София, 44 години. Аз съм търсач на силни усещания. Бях на митинга на Атака, дето бяха пет хиляди, а викаха, че са педесе хиляди, и аз им виках “ЛЪЖЦИИИ, МОШЕННИЦИИ!” И те ме набиха!
Как обедня толкова? Аз не съм беден, ама ми блокираха банковите сметки. Вземаха ми банкомат–картите, мойте коли не ми дават, инструментите... Така вече деветнайсе години, а имам да вземам около шейсет милиона стари пари. Бях купил и инструменти, да правя частен сервиз, ама и тях не ми дават
Би ли убил за пари? Никога! Аз никого не съм завлякъл. Аз съм добър и честен човек и искам да работя мъжки, ама мутрите не ми дават. Ей тия ски си ги купих даже – само за осем лева, втора ръка
Къде караш ски? Сега отивам на Витоша и на Конярника, оттам отивам на Банско – ако снегът е мек, отивам на Мусала. Аз не карам по пистите, а по камъните, между дърветата. Аз съм щурав, аз съм екстремен търсач. Тръгвам сам, ако стигна – стигна, ако не – ше ме ядат вълците некъде

Руси Русев, 81
Как стигна дотук? Насила стигнах дотук – болен съм!
Колко най–много изкарваш на ден? Пет-десет лева, ама десет – ако има материал. Оня ден намерих кабел, от дебелия – пет кила, и бригадирът ми даде три лева за него. Веднъж намерих един голям пакет с чаши, ама бяха счупени
Какво сънува последно? Чашите, дето ги намерих, и че съм си вкъщи, в Шумен. Аз съм от Шуменско, ама от седемнайсет години съм в София под наем
Колко ти е наемът? Сто и двайсе лева – жена ми почина и сега ги плащам сам. Имам и дъщеря. Син нямам, ама имам шест дъщери, трябва да ти ги покажа!
Возил ли си се на кола? Да, в Орландовци зетят има кола и ме е возил. Той работи в строителството. Аз също бях строител, мога да построя блок – знаеш ли тая работа!? Цял блок мога да построя, ама само долу, щото нагоре не мога да се качвам – болят ме краката

Борис Георгиев, 21
Къде живееш? Спя тука на парното (отдушници на Топлофикация, на Централна гара в София, край които е топло – б.а.)
Каква е най-голямата сума пари, която си имал някога? Веднъж имах сто лева
Виждал ли си банкнота от сто лева? Не
А от петдесет? Да
Какъв цвят е? Синя май, не знам, бил съм много малък тогава
Предположи някъкъв цвят и за стоте лева? Син – сини сто лева!
Колко пари трябва да има човек, за да е богат? Един милион
Според теб най-богатият човек на света колко пари има? Много! Колкото да има три апартамента! От тия новите, дето ги строят!

Никола Георгиев, 46
Чувстваш ли се беден? Аз не се чувствам беден
Колко изкарваш на месец? При тая безработица повечето народ гладува. Много хора при това положение стигат до зад решетките
Ти бил ли си там? Няма значение дали съм бил. Народът гладува и мизерува и стига до решетките, а за някои закон няма! България армия няма – това е първото нещо! Второ, на Централна гара ще се самоизяждаме, защо!? Ако искаш вода да пиеш, трябва да имаш един лев да дадеш. А човек трябва на ден да пие поне три килограма вода!
Ти тука на гарата ли живееш? От провинцията съм. Самоизяждаме се не само от глад – и за вода също! Вечер вече затварят гарата и човек няма къде да се стопли! Човек се разболява и така се стига до рак
Какво трябва да направим, за да не умираме? Народът спи – това е! България спи! Тъпчат ни, газят ни, а ние си ги избираме... Ситият на гладния не вярва и ако си допуснал грешка да откраднеш една кокошка – взимай тия пет години зад решетките!!!

Атанас Атанасов, 54
Кой си ти? От 99-а ме изгониха от завода “Девети септември”, щото го продадоха. После направих операция от перитонит. На чорбаджията синът му има дъщеричка, дето на него му се пада внучка. И жена му няма да вземе да измие салатата, ами я сложи от масата директно в чинията, както си е пълна с нитрати – сещаш ли се?! Той мъжът й ми беше шеф, викаше ме от време на време да му свърша някаква работа, а вечерно време се криеше, за да не ми даде стотинките. Накрая на мене ми писна и го отрязах. И след това действие влизам аз за операция заради салатата на жена му. Викнах жандармерия, те са ми познати там, от Женския пазар. Те го доведоха в болницата. Доожда ми на свиждане и ми носи пари за подигравка – демек да ми се покаже, че ми е дал нещо, за да не го съдя – разбираш ли!?
Ясно. А пари за адвокат имаш ли? Откъде пари – три години откак съм се развел
Това да не е някакъв женски заговор? Абе, моля ти се, майка й е от Долна Диканя – от айдушкия край. Аз я питам “едната ръка що ти е по-дълга”, тя се чуди, и й викам “щото навремето си крала от гюмовете с боза...”
То от боза не растяха ли циците? Абе, ти май не ме слушаш. Баща й е пълен алкохолик! Цяла дамаджана, осем килограма, и един бут сланина донесох тука като зет. Сутринта ставам – само бялата сланина, червеното месо и кожата обрана. Ракията, когато погледнах, дамаджаната пълна с вода. Направих една ревизия и открих тия работи

Георги Йорданов Гьорнев, 79
Добър ден! (мълчи)
Добър ден? (мълчи)
(потупваме го по рамото) Извинявайте, добър ден! Глух съм
Как се казваш? (крещим в ухото му) Глух съм, пиши ми бележки
Разкажи повече за себе си България не обръща внимание! Всички са айдуци – какво да правя. Събирам вестници, за да си паля печката. Да не мислиш, че ги продавам. Паля печката, за да си стопля стаята
От какво живееш? От пенсията – сто двайсе и един лев и петдесет стотинки
Какво сънува последно? Аз не сънувам. Много съм увреден. Не мога да спя. По цяла нощ уринирам и не мога да спя, затова и не сънувам

Димитър Боянов, 68
Как стигна до кофите? Бях шофьор в градския транспорт, работих, имах пари, имах деца, но ми направиха капан мафиозите на втората ми жена и ми взеха четиристаен апартамент, дето го имах още от Татово време. После циганите от Красна поляна ми предложиха при тех. Aбе, просто не мога да обясним какво стана, там ме обвиниха, че съм ударил некакъв, бех в затвора веднъж, после пасох овце в Казичане и така
От колко време си на това дередже? Фактически откакто ме обвиниха, че съм намушкал оня с нож, вече осем години ще станат, даже девет
Колко пари трябва да има човек, за да се каже, че е богат? 5000 лева на месец и можеш да бъдеш задоволен, може и с хиляда-две хиляди също да си покриваш разноските. Абе, требе да си в мафията, иначе си загинал
Полицията може ли да се пребори с мафията? Не! Нищо не могат да направят! Аз съм си говорил и с полицай от Четвърто районно – там ги познавам, нищо не могат да направат
Има ли нещо, което не би направил за пари? Как така!? Нали, ако имам пари, че си живеем реално, ааа... нормално. Нема такова нещо. Всичко бих направил за пари!




Прочетохте ли?
Знаете ли къде беше публикуван този социо-политически коментар?

В Maxim
www.maximonline.bg/v964/naj-bednite-bylgari.html
 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1373870
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930