Потребителски вход

Автор: pitwasilew Категория: Туризъм
Прочетен: 3136 Коментари: 4 Гласове:

Последна промяна: 24.08.2017 10:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Беше страхотно! Тръгнахме от Пловидв. Бяхме с 2 буса. Нашия не му работеше климатика, та се наложи да помръзнем, ама като стигнахме на Ухловица всичко се нареди - времето беше топло, приятно...

image Панорама от местността около п-ра Ухловица
Посетихме пещерата, разгледахме я.

Варовиково образувание в п-ра Ухловица
  image Дендрити
Качихме се на бусчетата и отпрашихме към с.Горна Арда. От там тръгнахме към Изворите на р.Арда. Пътеката, по която вървяхме е много панорамна и приятна. Минахме през супер яки места, а планината през октомври е уникална!

image Вълшебната пътечка от гъби : )

image Изворът на р.Арда
Всичките нюанси на червеното, жълтото....неописуемо просто! Много топло едно такова, приказно страхотно! : )

На изворите като стигнахме една част останаха, а другата част от групата поехме към връх Арда. Той е на 1 час от изворите и се намира на границата с Гърция. От там се откриват страшни панорами из Родопите , та чак и до Пирин!

image връх Арда - 1970м.н.в.

image Браздата

Забавихме се доста....

Другата част от групата ни чакаше час и половина в бусовете и се бяха поизнервили леко : ) Натовмарихме се отново на бусовете и се отправихме към с.Могилица, където нощувахме. Къщата за гости беше много приятна. Там похапнахме доволно. Хората се насладиха на смилянския боб : )

image Къщата за гости в с.Могилица

На другата сутрин в 9 часа се събрахме и посетихме Агушевия конак, койта е точно срещу къщата за гости. Нещо като палат е това : ) Там е сниман Време разделно ако правилно съм разбрал.

image Агушев конак
Пак на бусовете и към с.Кошница, от където по една пътека за около 30 мин се стига до "Калето" - тракийско селище, римска крепостна станция и много хубаво е панорамно място!

image Калето
image Под него

Пак на бусовете и към с.Смилян - там обядвахме в парка и посетихме Етнографския музей. Там имаше едно пано на една от стените, където всеки посетител си лепи бобче. Моето е 10 861то! : )

image Етнографски музей - с.Смилян, Паното!!! : )
Посетихме и чавониковата кула, която е реставтрирана от Андрей Ляпчев... и натоварване по бусовете и към Смолян.

image Часовниковата кула - с.Смилян
image с.Смилян В Смолян се пръснахме общо взето за около час - кой на кафе, кой в църквата...планетариума беше затворен. Аз посетих Историческия музей, подпечатах книжката с печат от 100те обекта, в бусовете и към Пловдив! Трудно е за разказване общо взето. Прилагам аз снимковия материал, като акцентирам на Родопите през октомври : ) Не зная дали успях да им се насладя!

На Р. К. за добрите думи и мотивацията! Благодаря!

Гласувай:

1. iliada - Хубав пост! Поздрави!:)
23.10.2014 08:04
Хубав пост!
Поздрави!:)
цитирай
2. pitwasilew - Благодаря!
23.10.2014 13:28
Благодаря!
3. zvezdichka - В страхотни багри си
29.10.2014 11:14
уловил Родопа планина! Поздравления за панорамните снимки :)! Ние по Коледа и Нова година сме предвидили пътуване към Родопите и ще видим какво ще успеем да видим, но имаме желание да минем и по част от твоя маршрут.
Поздрави!
цитирай
4. pitwasilew - уловил Родопа планина! Поздрав...
29.10.2014 13:26
zvezdichka написа:
Поздрави!

Благодаря! Наистина се постарах да заснема тия мигове в Родопа за да си ги спомням, а за да ги споделя : ) На фона на Перелишкия рид,върховете Свобода и Преспа, гръцките върхове....просто беше страхотно! : ) Един съвет ако минавате през с.Смилян. Не зная дали знаете, но цялата продукция смилянския боб(около 10т годишно) се изнася за Китай и се използва от местните за собствена консумация. Това, което е в мрежата е внос от Китай. Съвета ми е да си купите от там бобец(ако ви е любим разбира се! : ) )! Пожелавам ви приятни мигове в Родопа! Поздрави и от мен! : )