Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2008 17:52 - <|>
Автор: desonnac Категория: Тя и той   
Прочетен: 1179 Коментари: 3 Гласове:
0



Хайде да разкърша ставите, че вече се схванаха...
.
.
.
.
.
Е, откакто последно писах нещата се промениха...
Тук да ви спра- не, не се промениха за добро...
.
.
.
Дам, вече минах през фазата, в която се самоунищожавам с всевъзможни методи...
Вече и за това не ставам... волята ми е пречупена до степен в която... ами не представлявам опасност дори за себе си. Това е особено обезпоойтелно за мен, тъй като досега не съм бил в ситуация, в която да съм безполезен...
всъщност, ако знаехте през какво съм минал през малкото си( но дълги) години, ситуацията щеше да ви се стори нелепа... на по- садистичните- дори смешна.
Подлаган съм на изпитания, който трябваше да ме пречупят, съдбата се е гаврила с мен толкова често, че дори не ми прави впечатление вече...
но след всичките тези безизходици и отчайващи случай, аз все пак оцелях, че дори се надсмивах на миналите злощастия...
А сега, търся парченцата от старото ми Аз, без надежда да въстановя нещо и всъщност е смешно, защото нещото, което ме довърши беше толкова дребно, че дори незначително... как, по дяволите, се случи всичко това!?
Неслучайно ползвам думата "оцелях"!
Не ме довършиха неща и хора, които целяха повече от това просто да ме докарат до депресия... А ето че вече съм нищо, тъна в срам, заради това което съм.
 И защо?
Просто защото си пропилях шанса...
Странно, когато живота ми стана спокоен, някакси успях да проваля една перфектна връзка, като в крайна сметка провалих и себе си и още няколко човека, които даже нямат нищо общо с тази история...
Какво сега?
Преди 3 месеца имах отговор за този въпрос.
Вече, самият въпрос изглежда безмислен- вече няма нищо, миналото е без значение, настоящето е депресиращо, а бъдещето... е, него никой не го знае, но мойте предположения са подтискащи...
.
.
.
.
Хайде стига ви дозата депресия за тази вечер...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - ВРъзката изглежда перфектна само, ...
14.12.2008 23:41
ВРъзката изглежда перфектна само, когато я няма.

Иначе малко лампи по пътя могат да осветят бъдещето. Аз вярвам в него.
цитирай
2. анонимен - Може би сега е моментът да се огледаш ...
14.12.2008 23:52
Може би сега е моментът да се огледаш и да видиш какво става и кой е наоколо.
цитирай
3. viki11 - Ех, как не се сетих. Може би наистина ...
15.12.2008 08:57
Ех, как не се сетих.
Може би наистина сега е моментът да се огледаш и да видиш кой е наоколо. Побързай.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1369383
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930