Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2008 12:46 - Лампата е огасена. 4- Царството на мрака
Автор: desonnac Категория: Тя и той   
Прочетен: 1741 Коментари: 4 Гласове:
1



Пак ли?
Пак ли ще прекарам нощта с някоя друга?
Пак ли ще ме изстудява нейната фалшива топлина?
Такива въпроси ми минаваха през главата в поредната ми самотна вечер сред приятели.
И пак ме обладаха тези мисли,
както винаги.
Пак времето се изниза във фалшиви усмивки,
както и преди.
И пак се прибрах вкъщи с друга.
И пак, същата рутина.
Без истинска емоция легнах със нея в леглото.
И в празно търсене, без истинско желание,
се изгубих за пореден път...
И какъв беше смисъла?
Защо говорих с нея толкова вечери?
Защо танцувах и веднъж с това момиче?
Сега, тя не ми даваше утеха, не намерих в нея това, което търся...
отново провал.
И ето, сега лежа в леглото до нея и зяпам тавана.
Може би вече минава полунощ?
Обръщам и гръб и гледам в стената.
Тя спи и мога да помисля...
Но ето че ми се доспа...
и в състояние между реалността и съня видях едно лице,
една усмивка.
Гледам тази илюзия, която не е спомен, а просто плод на изтерзания ми ум, който вече не различава реалността.
И се усмихвам...
изведнъж леглото мръдна и аз, окрилен от мисълта че моята илюзия е станала реалност, се обръщам... за да открия че красивата илюзия я няма...
Не виждам красивата си илюзия, а някаква непозната...
Проклинайки болния си мозък, който ми даде фалшива надежда,
ставам и излизам от стаята.
Нощта минава в седене на терасата и пушене на поредните 2-3 кутий цигари.
На сутринта, дори няма да се сетя за името на момичето, което сега спи в съседната стая. Едва ли някога ще я потърся отново след тази нощ...
Но едва ли ще спя сам утре...


Тагове:   МрАкА,   огасена,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - О, спирам да те чета. Стилът е. . ., не ...
31.08.2008 01:08
О, спирам да те чета.
Стилът е ..., не обичам евтини мотелски романчета. Изненадваш ме. И ти вярвам.
цитирай
2. desonnac - Ако искате само красивата страна
31.08.2008 09:08
на истината- добре. Но това е пълната картинка.
...Мотелски?
цитирай
3. viki11 - Виж сега, ако това е истина. . . прави ...
31.08.2008 12:48
Виж сега, ако това е истина...
прави каквото искаш
просто аз не общувам с такива хора
по-спокойно е
нищо лично
не съм очаквала това
виждам и си отивам
иначе съм за истината
но и за правото да избираш
кое ти харесва
цитирай
4. viki11 - Виж сега, ако това е истина. . . прави ...
31.08.2008 12:48
Виж сега, ако това е истина...
прави каквото искаш
просто аз не общувам с такива хора
по-спокойно е
нищо лично
не съм очаквала това
виждам и си отивам
иначе съм за истината
но и за правото да избираш
кое ти харесва


мотелски...
точно това правят по мотелчетата
секс за една нощ
без отношение към социалното

никога не ми е било слабост
а хората, които го правят чувствам мръсни
усещане от 20 години, устойчиво
граничи с принцип

нищо лично

всеки сам избира
ти също
но и аз
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1366244
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031