Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2008 22:53 - Носталгично
Автор: desonnac Категория: Тя и той   
Прочетен: 991 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2008 23:48


Преди 2 години, днес 25ти.
Към 22 часа се приготвях да тръгвам за екскурзия до Огняново...
към 6 часа ще се събудя, ще натъпкам 3 стека цигари в сака си и ще тръгна към у-ще, неподозиращ за сапунения сериал, в който ще се забъркам...
Леле, като се замисля, хич не изглежда като 2 години...
Ако можех да се предупредя, да видя себе си отпреди 2 години...
Ето го края на учебната година. Няма как да не спазя традицията-
сядам някъде с приятели и си спомняме какво е станало през изминалите 9 месеца (така правя и на нова година).
Когато направих това след 7ми клас, се шокирах, а днес(нищо че остават още 5 дена), направо останах безмълвен и втрещен.
Обърнах го тоя клас наопаки, а започнах и у-щето да обръщам :)
Колко се промених за 9 месеца, колко неща станаха...
Поне на мен ми се струва доста.
И после като се замисля колко се промени онова момче отпреди 2 години, което след 7 часа (преди 2 години) ще започне фаталната си трансформация...
Колко различно разсъждавам и колко по- различни неща приемам за ежедневие...
Преди 2 години, представата ми за трагедия бе, да си загубя парите или пък да спукам гума на колелото...
Помня с каква нагласа тръгнах, с каква нагласа си прекарах времето там, как се върнах и естествено, как живея оттогава...
Дам, ако застана един до друг със старото ми "аз", сигурно няма да се позная...
Как се променят хората, а?
И то за отрицателно време.
Преди 9 месеца, даже не я поглеждах и не й говорех, а преди около месец.... (ЛЕЛЕ!!! Стана ли вече месец?)
И най- странно ми е, че колкото и да се бях променил, пак станах онова момче с нея (така де, по- добрата версия... май...)
И ето поредния извод-
Не те променя любовта, а гнева и омразата, липсата. Любовта те връща към това, което би трябвало да си...


Тагове:   Носталгично,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - знаеш ли, май си прав,
25.06.2008 23:17
любовта те прави добър, и те връща към това, което би трябвало да си и си всъщност.
цитирай
2. viki11 - Леле, твоите дати съвпадат с моите ...
11.03.2009 13:16
Леле, твоите дати съвпадат с моите дати.
На тази дата е родена една завистлива кучка, която се бори за мъж с удари под кръста, а той се вживява в ролята на ТЪРСЕНИЯ! :))
На тази дата стават неща, които ме освобождават.
А преди месец - останалите неща, които навярно е трябвало да разбера веднага.
Чудесно съвпадение!
С теб се движим в синхрон. Само че ти празнуваш, а аз им духам под опашката, защото доверието не се дава на всеки. Нали!

Как ми се иска да имах достъп и до този, който аз харесвам, да ми беше отреден!
Тя е до теб, защо се оплакваш тогава! Празнувайте си. А аз ще тъжа и заради вас и заради себе си.
Е, преди аз празнувах, преди, преди. Заслужаваше си всеки дъх и най-важното, запазих го завинаги. Не позволихме да си отиде, макар не по най-правилния начин.
Търси правилния за теб.
Макар че мен ме интересува моя. ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1366344
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031