Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 00:01 - Празно гонение... всичко свърши, но трябва да знам
Автор: desonnac Категория: Тя и той   
Прочетен: 789 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 08.05.2008 11:08


Истината ни освобождава.
Това ми беше в главата само за секунда, но отекваше с месеци.
Първоначално, реших да разнищя изторията- Защо са толкова съмнителни обстоятелствата от преди 8 месеца? Кой е оказал това може би фатално влияние през 2те седмици мълчание- ако въобще е имало такова влияние?
Докато следите бяха пресни, започнах да разпитвам и се доближавах до отговорите.
Един ден обаче, желанието за отмъщение изчезна, нов глас се чуваше, по- скоро гласове- Спри, недей да се тормозиш, казваха, а бяха прекалено силни и загрижени, за да бъдат игнорирани.
Спрях да търся, започнах "начисто", първия учебен идваше, НОВО начало.
Когато обаче видях това познато лице... нещо изщрака в главата ми, но все пак оставих нещата- Всичко свърши- си казвах, но месеци минаха и...
намерих нещо, което не трябваше.
След някакви разговори за нещо, което съм бил писал, в тетрадката й реших да проверя какво точно има там.
Познайте какво намерих- част от СМС-ите които бя мъдрил преди половин година- пак си казвам, нищо, нямало е какво да прави и го е надраскала по спомен, обаче беше написано дума по дума, че и с някой от правописните грешки. Това малко ме разчовърка, обаче се стъписах от реакцията й- много защитна и... уплашена. Това е нетипично до такава степен, че започнах да търся пак...
И до ден днешен търся истината- защо не стана нищо, защо ме лъжат?
Още разпитвам, формирам теорий, опитвам се да разбера на 100%. 
Ще се изненадате колко вероятни възможности съм открил- 4, с допълнителни възможни развръзки и завръзки. Това започва много да прилича на теория на конспирацията. 
Всички ми казват да спра, че може би отговорите ще са по- малко от новоповдигнатите въпроси. 
Обаче, ако имаш само това безполезно търсене на нещо, което вече е без значение, какво ще направите?
Лошото е, че повечето вероятности включват мой приятели- което значи, че ако евентуално стигна до истината, няма да спечеля нищо, а най- вероятно ще загубя приятел/и.
Какво бихте направили?
Аз още се чудя какво ще правя щом открия отговорите, а съм близо. 
За да докажа/ отхвърля една от теориите трябва само да попитам човека, който може би е замесен.
Каня се от месец. Защо още не сам попитал? 
Просто е- много е вероятно този човек да е виновникът.
Опитвам се да измисля нещо, обаче още не знам какво ще правя.
Страх... това е ново...
 Страх обаче от още една ДУШЕВНА смърт.
Какво следва?
Ами, имам чувството че скоро ще разберете...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Страшна конспирация,
07.05.2008 10:48
и прилича на моята. А защо не попиташ нея? Тя не е ли по-близо до нещата?
При моята съм си издокарала много теории. Ако подпитвам, не ми казват. И се чудя, има ли случайности, или аз си внушавам. Знам само, че нещо има и някой мълчи.
Я да видим твоята история, и дано не се разочароваш напразно. Айде, ако има защо - да, но да не оплетеш конците и да излезе фантазия мобиле.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1369529
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930