Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2009 10:21 - Насилвам се да напиша нещо...
Автор: desonnac Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1023 Коментари: 2 Гласове:
0



.
.
.
.
Сякаш през последните месеци съвсем загубих вдъхновение,
а ми е малко тъпичко просто ей така да поствам каквото ми падне или пък някакви си кратки текстчета ей така, колкото да не е без...
Като гледам, все още съм в "Моят блог.бг" на някои, обаче се обзалагам че ви е станало много тъпо този блог да не ви представя нищо интересно.
Просто темите ми се изчерпаха...
добре де- не темите, а аз се изчерпах.
И все пак не мисля че имам още няколко поста заровени в дебелата ми глава.

Е, надявам се всички да са си изкарали добре на 14 февруари-
кой- Трифон Зарезан, кой- Св. Валентин.
Празника много добър шанс да бъдете с любимата/мия или да се напиете като за световно (въпреки че не ви трябва специялен ден за което и да е от гореспоменатите). Само че май доста хора (това беше грешка на езика- имам впредвид моите връстници, повечето от които не считам за хора) са забравили че любов и секс са 2 различни неща.
Веднага се сещам за една мисъл: "Секс без любов- това не е любов, Секс с любов- това не е секс."
Защо подхващам това?
Ами както казах- вече се изчерпах.
Което е доста странно, имайки предвид, че няма и 1 година от първия ми пост, а съм писал само 3 пълни месеца...
Е, трябва да призная че този блог надхвърли всички очаквания, които имах.
Но моите очаквания си бяха доста скромни...
Надявам се в близките дни да има доста постове,
но ще се види...
не искам блогчето ми да потъне в забрава преди даже да е минала само 1 година.

Чао от мен, надявам се скоро да ми дойде
дългоочакваното вдъхновение.




Тагове:   напиша,   Насилвам,


Гласувай:
0



1. viki11 - Това за секс с и без любов е добро. ...
18.02.2009 11:50
Това за секс с и без любов е добро. Някой трябва да ни го напомня!
цитирай
2. desonnac - Е, радвам се че
18.02.2009 11:54
тоя пост се пак направи нещо...
Но това повдига един въпрос- защо трябва да ни се напомня истината, нещо което е факт и без да го знаем?
аз нямам отговор- някой да има предложения?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1372382
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930