Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2008 14:08 - Чудеса в България!
Автор: desonnac Категория: Други   
Прочетен: 606 Коментари: 0 Гласове:
0



.
.
.
.
.
Удивен, Поразен, Приятно изненадан до границата на екстаза...
това са някои от нещата, които ми хрумват.
Онзи ден при посещението ми до Сатиричния театър гледах пиесата по Шекспир- "Укротяване на Опърничавата".
Бях Удивен, че артистичния дух не е напуснал българския творец,
който е преиначил незначително, но осезаемо пиесата.
Добавил 5, 10 минутки към 3 часовата пиеса, но това я променя. Поне според мен, де.
Първата част, която бе 2 часа бе смешна буквално до посиняване...
Разсмя дори и мен. Заинтригува дори мен.
А трябва да знаете че опре ли до каквото и да е произведено в България, аз съм голям скептик.
Опре ли до театър, откъдето и да е- съм още по- скептичен.
НО!
Бях Поразен от умението, да не споменаваме достойнството и професионализма, с които актьорите изпълниха представлението. Не помня да съм се смял толкова много, за токова малко време...
И накрая, бях Приятно изненадан до границата на екстаза, когато актьорите извършиха своята метаморфоза...
2ро действие беше...
невероятно.
Образите, който допреди миг бяха откровено дебилни и забавляващи, сега се превърнаха в драматични, просълзяващи герой...
драмата, която се откри в сетните минути беше... необикновена,
предадена на зрителя по изумляващ начин...
Не липсваха зрители, който се смееха и в тези, така трагични моменти,
но точно това бе интересно- сякаш зрителя имаше избор, да види трагедията или комедията...
.
.
.
.
.
Поздрави за актьорите.
Такова раздаване на сцената, чист ентусиазъм и отдаденост...
И то в България!
Тая държава, където актьорите не са поощрявани по АБСОЛЮТНО никакъв начин...
Браво!
Радвам се че поне НЯКОЙ свестни хора остават в България и й помагат да се развива или поне да се смее ;)



Тагове:   България,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: desonnac
Категория: Тя и той
Прочетен: 1369455
Постинги: 1263
Коментари: 503
Гласове: 2051
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930